Alex gröna blogg

Hejdå Bangkok!
 
Hello!
 
Här kommer ett sista inlägg från Thailand!! Imorgon 16.05 landar jag på Arlanda och där kommer mormor och Alicia och hämtar mig. Som jag längtar!!! Sista dagarna här i Bangkok har varit mysiga. Vi har spelat lite badminton, motionssimmat, ätit massor av frukt haha. I lördags så var vi på ett poolparty samt gick till klubben C'est la vie på kvällen. Riktigt riktigt roligt hade vi! Poolpartyt var på dagen och höll till hög upp i en skyskrapa med helt fantastisk utsikt. Tror det är den finaste utsikten vi har sett på Bangkok faktiskt! Där träffade vi två finnar varav en var utbytesstudent som Kristofer. Där tog vi några drinkar och hängde i poolen i några timmar. Efter det drog vi hem och gjorde oss i ordning för kvällen. Efter det träffade vi en annan finne och en tjej som också är från KTH och käkade middag. Vi drog sedan till C'est la vie vilket ska vara den bästa nattklubben i Bangkok. Den var riktigt fräsch med hur läcker utsikt som helst! Det enda tråkiga var att de bara spelade tekno vilket inte precis är min favoritmusik, finns inga drop och det låter bara likadant, men men vi hade jättekul ändå! 
Nedan kommer lite bilder från sista dagarna här. Ses hemma gott folk!! (Fram till den 19e mars för då beger jag mig mot USA och Sydamerika)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress