Alex gröna blogg

Koh Samet
 
Heeej där hemma!
 
Tiden går så sjukt fort här borta! Känns som att mormor och mamma bara varit här några dagar men imorse åkte dom hem igen.. Om jag inte räknar helt tokigt så blev det 3 dagar med turistande i Bangkok, 4 dagar på Koh Samet och avslutningsvis hade vi en sista heldag i Bangkok. Sammanlagt 8 dagar alltså! 
 
I det här inlägget har jag lagt upp lite bilder från Koh Samet som vi kom hem från i måndags! Koh Samet är en liten paradisö som ligger närmast Bangkok om man vill ha sol och bad. Vi tog oss från lägenheten med taxi och speedboat på sammanlagt 3 timmar, och båten la då till precis vid bungalowsen vi bodde i. Det var en riktigt skön paus från storstadslivet och jag tror vi alla var riktigt nöjda med vår vistelse! 
 
 
Mitt livs första betalda massage. Inte så skönt jag trodde det skulle vara men ska ge det fler chanser helt klart!
Tre generationer på Koh Samet
Papaya sallad i kokosnöt, den godaste lunchen jag ätit i hela mitt liv
Gullig liten duva som låter som en zebra
Den godaste middagen jag ätit! En örtsallad med is till, så annorlunda och gott. Så mycket smak!!!
Statyn vid piren
Vi bodde i en mysig bungalow med havsutsikt
Han hade grävt ett sovhål <3
Trevligaste restaurangbesöket på mycket mycket länge
Blivit helt kokosgalen!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress