Alex gröna blogg

Abu Dhabi
Halloooj där hemma!
 
Nu var det verkligen jättelänge sen mitt senaste inlägg! Då jag nu är på resande fot tänkte jag att det kanske kunde vara lite kul för er där hemma att följa mitt äventyr och tänkte därför lägga upp lite bilder här på bloggen. Jag har redan varit borta i nästan 3 veckor och har redan hunnit göra en del grejer så därför kommer inläggen med lite fördröjning från nuet. Bara tillfälligt dock, tills jag hunnit ikapp! Nedan får ni se mina bästa bilder från 8 underbara dagar i Abu Dhabi  (29/12-7/1 2017) 
 
Utsikten från Kristofers föräldrars lägenhet! 
Grillning och solnedgång i öknen! Bland den häftigaste naturupplevelsen i mitt liv
Emirates palace, 7 stjärnigt hotell. Här tog några i sällskapet en 24 karats guldcappuccino och själv åt man en guldmacaron!  
Etihad Towers
Utflykt till Dubai, här den onödiga skidanläggningen i Dubai mall
Den äldre delen av Dubai
Guld i överflöd på guldsouken i Dubai
Burj Khalifa, världens högsta byggnad
Parakiter mitt i stan
Månen åt fel håll i AD
Flamingos i Al Wathba naturreservat
Schejk Zayed-moskén, ganska stor
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress